13 Haziran 2010 Pazar

Oyun

Bu ilaç iyi gelecek demişti
Sadece uyuşturuyor
Neden böyle hayat?
Zayıfladım
Tek hoşuma giden şey bu aralar
Ama göbeğim var hala hayır
Of
Duramıyorum
Çok huzursuzum
Nasıl yaşanacak bu hayat?
Nasıl oynanacak bu oyun?
Hiçbir şeyin keyfi yok
Amaç yok
Varılacak bir nokta yok
Elde edilebilecek bir başarı yok
Gözlerim ağırlaştı
Ellerim, kollarım ağırlaştı
Uzanmalıyım
İlaç etkisini gösteriyor galiba
Başımı kaldırmıyorum

Ah sersem gibiyim
Nasıl, üç saat mi uyumuşum?
Off..
Neyse, uyumak acı çekmekten iyidir
Odam ne kadar dağınık
Her yeri topladım temizledim
Ama odama dokunmak içimden gelmedi
Ben böyle değildim..
Çamaşırlar yıkanmıştır
Onları asayım
Mis gibi kokuyorlar
Güzel mi benim kadar acaba?
Beni düşünüyor mu acaba?
Canımı bilerek yakmamalıydı
Ben onunkini bilerek yakmadım ki
Onu kalbimden çıkarmadım ki
Ama doğal bunlar benim için
Konu ilişkilerse ben hep acı çekerim çünkü
Galiba kesmeliyim yine
Dayanamiicam başka türlü
Bu falçata da paslanıyor mu ne
Anti-septik vardı neyse ki
Ondan süreyim
Evet, zarar verirken bile kontrol bende olmalı
Dövme yaptırmalı
Evet hemen gidip dövme yaptırmalı
Ne olduğu önemli değil
Bu içimdekiler dışa çıkmalı bir şekilde
Belki de sahnelerde şarkı söylemeli
Bir grup bulmalı
Nereden geldi ki şimdi bu cesaret?
Bu da mı ilacın etkisi?
Kitabımı okuyayım biraz..
Kitabımı!
Şimdiye kadar aldığım en ilginç doğumgünü hediyesi:
Kahramanı olduğum bir kitap
Aslında ben değilim kahramanı, o ejderha
Benim şimdiye kadar aklıma bile gelmeyen acıları yaşadı
Yine de ayakta kaldı
Ve sonunda mutluluğu buldu
Bense daha fazla acı çekmek istemiyorum
Sonu mutlak mutluluk da olsa
Of böyle büyük bir çıkmaza düşmemiştim hiç
Düşünüyorum.. Yok, düşmemiştim
Normal, değil mi?.. Bu kadar şaşırmam, bocalamam?
Normal, değil mi?
Beceriksiz değilim, tuhaf değilim, değil mi?
Karanlıktayım
Gittikçe sönüyor gözümün feri
Sesim kesiliyor
Hep dingin ve sakin olan yüzüm
Acıya bulanıyor
Ama yine de güzel görünüyor, hayret
Yoksa bana en çok acı mı yakışıyor?

Ahh, nasıl yaşayacağım bu hayatı?
Nasıl oynayacağım bu oyunu?
Biri bana versin cevabı

Hiç yorum yok: